Προώθηση Ιστοσελίδων, Βελτιστοποίηση Ιστοσελίδων (SEO)

Τι να την κάνω την ιστοσελίδα αν κανείς δεν την επισκέπτεται

Το να αποκτήσει κάποιος ιστοσελίδα είναι ένα θέμα, το να φέρει επισκέπτες στην ιστοσελίδα του είναι όμως ένα άλλο τελείος διαφοερετικό θέμα.Αποκτώντας μια ιστοσελίδα για την επιχείρησή σας, θα μπορεί ο καθένας, από όλο τον κόσμο να μπορεί να την βρει για να την επισκεφθεί. Είναι σαν να έχετε μία βιτρίνα προσβάσιμη από όλο τον κόσμο.

Το πρόβλημα με αυτή την βιτρίνα είναι ότι είναι φτιαγμένη στη μέση της ερήμου Σαχάρα! Κανείς δε θα την επισκεφθεί αν δεν ξέρει πώς θα την βρει. Κανείς δεν πρόκειται να πληκτρολογήσει στον υπολογιστή του τη διεύθυνση της ιστοσελίδας σας. Οι περισσότερες επισκέψεις για να μην πούμε όλες, προέρχονται από τις μηχανές αναζήτησης καθώς και από παραπομπές των ιστοσελίδων σε… άλλες ιστοσελίδες.Αν θέλουμε λοιπόν να έχουμε επισκέπτες στην ιστοσελίδα μας, πρέπει να εμφανίζεται στις μηχανές αναζήτησης καθώς και όπου αλλού θα ψάξει ο υποψήφιος πελάτης μας.

Ας πάρουμε για παράδειγμα ότι έχουμε μία εταιρεία catering. Οι πελάτες μας είναι κατά κριτήριο Έλληνες οι οποίοι θα θέλουν μια εταιρεία για μία εκδήλωση.Ο πιο εύκολος τρόπος είναι να πας στο Google (είναι από τις πιο γνωστές ίσως η πιο γνωστή μηχανή αναζήτησης) και θα πληκτρολογήσουν τη φράση: εταιρεία catering. Το google θα εμφανίσει μια λίστα με… 36.700.000 αποτελέσματα! Όπως είναι κατανοητό, ο υποψήφιος πελάτης μας δε θα τα διαβάσει όλα αλλά θα αρκεστεί στα πρώτα αποτελέσματα (1η και 2η σελίδα αποτελεσμάτων). Οι στατιστικές λένε ότι αν δε βρει αυτό που ψάχνει μέσα σε αυτά τα 20 αποτελέσματα, θα ξαναψάξει με διαφορετικές λέξεις κλειδιά.

Αν θέλουμε λοιπόν να έχουμε επισκέπτες πρέπει να “ανεβάσουμε” την ιστοσελίδα μας στην 1η εικοσάδα ή καλύτερα στην 1η δεκάδα αποτελεσμάτων για τη φράση που μας ενδιαφέρει (στην προκειμένη περίπτωση εταιρεία catering). Αυτό λέγεται “προώθηση ιστοσελίδων”.

 

Διαβάστε με ποια κριτήρια το Google ταξινομεί τις ιστοσελίδες.

Πώς μπορούμε λοιπόν να έχουμε και εμείς στην ιστοσελίδα μας τους “κατάλληλους επισκέπτες”; Επισκέπτες δηλαδή που ψάχνουν για το προϊόν μας ή την υπηρεσία μας και οι οποίοι υπάρχουν πολλές πιθανότητες να αγοράσουν;

Υπάρχουν δύο βασικοί τρόποι προώθησης ιστοσελίδων που επιλέγονται ανάλογα με το αντικείμενο που προωθείται και το τι ανταγωνισμός υπάρχει.

Είναι η

  1. οργανική βελτιστοποίηση (Search Engine Optimization – SEO) και η
  2. πληρωμένη καταχώριση με τη δημιουργία διαφημιστικής καμπάνιας.

Οργανικά είναι τα αποτελέσματα που εμφανίζει το Google στα αριστερά ενώ δεξιά είναι οι “σύνδεσμοι διαφημιζομένων” όπου εμφανίζονται ιστοσελίδες που έχουν “αγοράσει” τη συγκεκριμένη θέση. Η εμφάνιση μιας ιστοσελίδας στην κορυφή των οργανικών αποτελεσμάτων φέρνει δωρεάν επισκέπτες αλλά δεν είναι εγγυημένη, απαιτεί μεγάλη προσπάθεια για να επιτευχθεί. Το κόστος βελτιστοποίησης μιας ιστοσελίδας για εμφάνισή της στις πρώτες θέσεις εξαρτάται από τον ανταγωνισμό που υπάρχει για τη συγκεκριμένη φράση-κλειδί για την οποία γίνεται η βελτιστοποίηση. Από την άλλη μεριά, η κατασκευή διαφημιστικής καμπάνιας και η εμφάνιση της ιστοσελίδας στη δεξιά στήλη των αποτελεσμάτων φέρνει επισκέπτες επί πληρωμή (κόστος ανά επισκέπτη – Pay Per Click). Το κόστος είναι προβλέψιμο, τα αποτελέσματα άμεσα, αλλά η δαπάνη συνεχής.

 

Η σωστή επιλογή της κατάλληλης στρατηγικής προώθησης της ιστοσελίδας σας μπορεί να σας εξοικονομήσει πολλά χρήματα.

Στην Onlinemedia χρησιμοποιούμε και τους δύο παραπάνω τρόπους προώθησης ιστοσελίδων. Η εμπειρία μας στις παραπάνω στρατηγικές μας επιτρέπει να αναλαμβάνουμε την προώθηση ιστοσελίδων από την αρχή ή να συμβουλεύουμε για την τροποποίηση διαφημιστικών εκστρατειών που ήδη είναι σε εξέλιξη.

Έχετε φτιάξει ήδη μόνοι σας καμπάνια που τρέχει; Μπορούμε να την αναλάβουμε, να τη βελτιστοποιήσουμε και να σας εξοικονομήσουμε χρήματα.